III. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY/TOWARY
1. Zachęcam do rejestrowania się w sklepie. Da to mi możliwość ustalania rabatów dla stałych klientów. Rabat zostanie przypisany do zarejestrowanego klienta, a cena produktów po zalogowaniu się na konto, będzie przez oprogramowanie sklepu, automatycznie obniżona o rabat.
2. System rabatowy przydzielany jest na Wasz login w sklepie, a wielkość zależy od sumy wydanej w moim sklepie:
-------------------------------------
IV. REKLAMACJE/SYTUACJE SPORNE
W sytuacjach nie zawartych w regulaminie, obowiązują zapisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014.
BRAK TOWARU W PACZCE
Jeśli w paczce jest towar, którego nie zamawialiście, to jest to towar gratis. Jeśli nie ma towaru, który zamawialiście, to proszę o info... doślę natychmiast, oczywiście na własny koszt.
NIEODEBRANA PRZESYŁKA ZWYKŁA
W przypadku nieodebrania przez Was przesyłki opłaconej np. z powodu błędnie podanego adresu, wróci ona do mnie i poniosę koszty zwrotu przesyłki do mnie. Ponowna wysyłka przesyłki do Was wiąże się z pokryciem przez Was kosztu zwrotu przesyłki do mnie i kosztu ponownej wysyłki. Sytuacja kłopotliwa, dlatego proszę o dojrzałość, aby takich sytuacji było jak najmniej.
NIEODEBRANA PRZESYŁKA POBRANIOWA
W przypadku nieodebrania przez Was przesyłki pobraniowej np. z powodu błędnie podanego adresu, wróci ona do mnie i poniosę koszty zwrotu przesyłki do mnie. Ponowna wysyłka przesyłki do Was wiąże się z pokryciem przez Was kosztu zwrotu przesyłki do mnie, kosztu pierwszej wysyłki. Sytuacja kłopotliwa, dlatego proszę o dojrzałość, aby takich sytuacji było jak najmniej.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Jeśli zamówienia nie nadałem, to wystarczy wysłać do mnie e-mail. Ewentualny już wysłany przelew, zwrócę przelewem zwrotnym. Jeśli zamówienie zostało wysłane, to postępujemy zgodnie z działem " Zwrot towaru".
ZWROT TOWARU:
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu.
W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (towar nie może zostać użyty). Konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres sklepu internetowego w stanie niezmienionym.
Zwrot kosztów (koszt towaru) poniesionych przez Kupującego w związku z odstąpieniem od umowy zostanie dokonany niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni przelewem na wskazany przez Użytkownika w formularzu rachunek bankowy.
Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o której mowa powyżej nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy dokonuje zakupu jako Przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą.
Formularz dostępny u mnie, podeślę, wypełnijcie go i wyślijcie go wraz z towarem do mnie.
REKLAMACJA TOWARU:
Zgłaszacie mi problem reklamacyjny.