KROKI:
1. Rejestrują się Państwo w sklepie, co pozwoli mi w przyszłości na przydzielanie rabatu "do konta", jak i przy następnym zamówieniu, nie trzeba będzie wpisywać ponownie danych. Ważne, aby poprawnie wpisać podczas rejestracji własny adres e-mail. Oczywiście można złożyć zamówienie bez rejestracji, jednak nie będzie ono brane pod uwagę przy ewentualnym przydzieleniu rabatu dla klienta. Powód, brak zarejestrowanego konta, brak technicznej możliwości przydzielenia rabatu. Po rejestracji, logują się Państwo na swoje konto.
2. Dokonują Państwo zakupów. Po złożeniu zamówienia dane do przelewu powinny być wysłane automatycznie przez system. W przypadku jakichkolwiek problemów ze złożeniem zamówienia, służę szybką pomocą akwanawozy@gmail.com.
3. Wykonują Państwo przelew bankowy z tytułem " Zamówienie nr..." na rachunek: Bank Millenium 61 1160 2202 0000 0001 7824 4869
4. Rachunek bankowy sprawdzam raz dziennie ok. godziny 12-13.
5. Po godz.16 przygotowuję opłacone danego dnia zamówienia. Wysyłam je po godzinie 17 (Paczkomaty Inpost/Orlen Paczka/DPD Pickup) lub następnego dnia roboczego (kurierzy DPD/FEDEX/DHL).
|